Skip to main content

Hallo


Is het mogelijk om tekst aan de binnenkant van een cirkel te plaatsen tegen de lijn aan?


 


Hi @nico v thanks for posting in the community! I am sorry for not being able to respond in Dutch and I hope I can help you in English.


Just to confirm are you trying to add text to an image or are you trying to add words that are curved? Unfortunately it is not possible to curve text in Lucidchart. However it is possible to add text to an image by using the Text box shape. Please see the screenshot below for an example:




If your text is appearing behind your image you can right-click the text and select Arrange > Bring to front. This will bring the text in front of the image.



 


I hope this helps! Please feel free to let us know if this is not what you are looking for or if you have any questions. 


Find below a machine-translated version of my response just in case this may facilitate our communication. Feel free to respond in Dutch or English.


────────────────


Hallo @Nico v bedankt voor het posten in de community! Het spijt me dat ik niet in het Nederlands kan reageren en ik hoop dat ik u in het Engels kan helpen.


Ter bevestiging: probeer je tekst aan een afbeelding toe te voegen of probeer je woorden toe te voegen die gebogen zijn? Helaas is het niet mogelijk om tekst te krommen in Lucidchart. Het is echter mogelijk om tekst aan een afbeelding toe te voegen met behulp van de tekstvakvorm. Zie de onderstaande schermafbeelding voor een voorbeeld:

Als uw tekst achter uw afbeelding verschijnt kunt u met de rechtermuisknop op de tekst klikken en Schikken > Naar voren brengen selecteren. Hierdoor komt de tekst voor de afbeelding te staan.


Ik hoop dat dit helpt! Laat het ons gerust weten als dit niet is wat u zoekt of als u vragen heeft.


Reply