Skip to main content

Goedendag,

ik heb een vorm die aangegeven word als entiteit opgeslagen als custom vorm. Als ik deze vorm weer in een project sleep dan zijn de teksten in de eerste 3 vakken nog zoals opgeslagen en de rest is vervangen voor het woord “veld”

hoe kunnen we dit oplossen?

Hi ​@Piet van Kruistum thanks for your post! I am sorry for not being able to respond in Dutch, and I hope I can help you in English.

Could you please provide a detailed description of the steps taken leading up to the issue as well as any screenshots or a screen recording of the issue? This will allow us to have a better understanding of the behaviour you are experiencing.

Find below a machine-translated version of my response just in case this may facilitate our communication. Feel free to respond in Dutch or English.

We appreciate your help and patience!

--

Hallo ​@Piet van Kruistum, bedankt voor je bericht! Het spijt me dat ik niet in het Nederlands kan reageren en ik hoop dat ik je in het Engels kan helpen.

Kunt u alstublieft een gedetailleerde beschrijving geven van de stappen die tot het probleem hebben geleid, evenals screenshots of een schermopname van het probleem? Zo kunnen we het gedrag dat u ervaart beter begrijpen.

We stellen je hulp en geduld op prijs!

Reply